Haberler

Selva’ya Tüketici Kalite Ödülü

Kuruluşunun 20. yılını kutlayan ve 2008’i ekonomik krize rağmen % 36 büyüyerek kapatan Selva, Tüketici Akademisi tarafından Tüketici 2009 Kalite Ödülü’ne layık görüldü.

Kuruluşunun 20. yılını kutlayan ve 2008’i ekonomik krize rağmen % 36 büyüyerek kapatan Selva, Tüketici Akademisi tarafından Tüketici 2009 Kalite Ödülü’ne layık görüldü. 

Bu yıl 22.’si düzenlenen Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde tüketici, marka, farklılaşma, iletişim, sosyal sorumluluk, toplumsal barış, ürün çeşitlenmesi, uluslararası rekabet, yaşam ve düşünce kalitesi, çevrenin korunması gibi konular i ş ve sanat dünyasının başarılı yöneticileri tarafından ele alındı. Kurumların nasıl tüketici odaklı olması gerektiği tartışmaları da zirvenin en önemli gündem maddelerindendi.

Selva Gıda Yönetim Kurulu Üyesi Osman Baydar’ın “Tüketici Beklentileri ve İnovasyon” başlıklı oturumda konuşmacı olduğu zirvenin sonunda Tüketici 2009 Kalite Ödülleri sahiplerini buldu. Baydar yaptığı konuşmada soframızda makarnanın yeriyle ilgili araştırmalar yaptıklarını ve bu doğrultuda makarnanın tarifini Türk damak tadına uygun bir hale getirerek tüketici beklentilerini karşıladıklarını ifade etti.  

Tüketici Akademisi tarafından yapılan “Markaların Tüketici Üzerindeki Etkileri” konulu araştırma kapsamında dalında en çok güvenilen markalara“Tüketici 2009 Kalite Ödülü” verildi. 15 Mart “Tüketici Hakları Günü”nde dağıtılan ödüllerde Selva Makarna, kendi sektörü içinde en çok güvenilen marka seçildi. Selva Gıda Genel Müdürü Mehmet Karakuş ödülü, Tüketici Akademisi Başkanı Fahri Ustaoğlu’nun elinden aldı.